December 9, 2011

Hustle and Bustle

Protentokrát jsem nebyla já strůjcem problému a zpoždění! YAY! xD 

Cesta na Vánoční lolita sraz (pro mě,Fabi,Elisse i Gedžitku premiérní podotýkám) nás z Ostravy a zaostravských děr započala už někdy před čtvrtou hodinou ranní, kvůli nástrahám (hned několika!) Českých dráh se hned několikrát zkomplikovala a donutila nás běhat, mrznout a občas vyšilovat (a ke všemu jsme neměli připravené větičku!!!)

Fotka mého outfitu..XD tedy špatná kvalita fotky se světlem nádražního osvětlení z ranní hodiny, kdy normální lidé povětšinou ještě spí, ještě zhoršena pokusem o úpravu (a zlepšení! XD)
Nevím ale, existuje-li ještě někde nějaké jiné foto, takže přidávám todle..x)
Not so rori,but you know me..I guess...
Celkově jsme ještě před srazem stihli projít několik obchodů, prohloubit pocity frustrace z věcí které neopustí seznamy našich wishlistů a obtěžovat pár mudlů s dotazy na cestu...
Na místo srazu jsme vlastně ani nedošly a rovnou se zamíchaly do skupinky 1.várky lolitek mířících na focení a do čajovny. (A dostaly Ketmařinu vstupní čokoládovou kuličku, která byla úžasná!♥)

Fotka ukradena Mitsuki ♥

A jelikož jakýkoliv další pokus o chronologický popis by určitě zkončil fiaskem ostatní věci shrnu do bodíků jako :
* Odteď si pamatuju, že počínaje 1. prosincem na všechny srazy beru dárky. Není nic hloupějšího než na něco takového zapomnout kvůli hlavní neuvědomělosti a pak se cítit špatně dostávat a neoplácet!!!
* Gratuluji Akeshi, je jediná, která ode mě obdržela dárek :DDD
* KK♥ :D (a díky ní už nejsem dál hlavní postavou Weliných nočních můr :D)
* Děkuji Betty za lízátko! ♥
* Děkuji Lucy za Rozbor 9 cyclů, těším se na pokračování a na 11.,12.,13. řadu XD
* Taky jsem děkuji všem, kteří si koupili něco z mé dílny (můj experiment s pryskyřicí a napuchlý obličej nepřišel na zmar XD)
* Jsem parádně zviklaná a uvažuju jak nad HC vánočním srazem tak nad Pragofestem a jo, jsem si vědoma že zmiňovat to tady taky zrovna nejchytřejší :O
* Byla mi odhalena krutá pravda toho, jak vznikají vztahy...o.O xD

Děkuji všem za rozhovory,dárečky a jídlo♥, začínám vymýšlet smažka outfit, už se nebojím možnosti, že bych zplešatěla kvůli všemu tomu odbarvování a lituji, že jsem neslyšela story,jak si Veni poblinkala botičky T.T

A protože ČD sucks, děkuji i Gedž za psychickou podporu při čekání kolem hodiny a půl na spoj.

+ Chtěla bych poprosit jestli by ti, kteří si koupili nějakteré z mých doplňků na burze nemohli pořídit nějaké jejich fotky a ty fotky mi poskytnou^^ (úplně mi totiž vypadlo,abych to udělala já sama.)
!!!Bude tady totiž možnost pro všechny si nechat udělat podobné věci třebas s obrázky, které by jste si zvolili x)

Tenshi ♥

2 comments:

  1. Ach jo, znovu se omlouvám za to, jaké jsem vlastně způsobila zmatky a zpoždění :(, je mi to moc líto.
    Slušelo ti to (ostatně jako vždycky), byla jsem ráda, že tě po dlouhé době zase vidím :). Rozloučily jsme se tak ve spěchu... ani jsem tě nestihla obejmout *posílá imaginární hug* :) Výrobky od Tenshi určitě vyfotím a pošlu ti fotku.

    ReplyDelete
  2. El : ♥♥♥ Mě to vlastně ani na vteřinku nevadilo...nebo to prostě ve ně nevzbudilo žádnou emoci, prostě to jen spustilo řadu dalších věcí, které jsme si nakonec ale užily x)
    A vlastně jsem se chtěla ovat, jak jste to potom zvládly ráno...Bylo to tak hektické a vlastně vtipné XD Vůbec ta cesta zpátky byla celá šíleně weird jak jsme vždycky spaly a někdo vtrhl...
    A nám pak nejel vůbec spoj..čekaly jsme v Třinci na nádraží (za Těšínem) Hodinu a půl a umíraly!!!
    Jop, to bys byla zlatá ♥

    ReplyDelete